Årets sommarvärdar

• Kultur
  • Trådstartare Trådstartare Görel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 180
  • Visningar Visningar 8 132

Bukefalos 30 år!

3802 steg blev promenaden idag. Jag orkade inte lyssna klart på Sebastian Ingrossos problematiska uppväxt och alkoholproblem som orsakades av frånvarande pappa.

Synd om honom men inget jag orkar vältra mig i lyssnade ändå 33 minuter.

Hade Ingrosso på i bilen när jag liftade med min syster och hennes familj hem från landet. Funderade lite på hur hans egna barn kommer uppfatta sin barndom och pappa som vuxna. Känns som att han till viss del upprepar samma mönster. Plus då droger och alkohol och att han pga sitt jobb är så frånvarande i vardagen.

Hade Ingrosso på i bilen när jag liftade med min syster och hennes familj hem från landet. Funderade lite på hur hans egna barn kommer uppfatta sin barndom och pappa som vuxna. Känns som att han till viss del upprepar samma mönster. Plus då droger och alkohol och att han pga sitt jobb är så frånvarande i vardagen.

Jag tyckte han pratade så himla ytligt. Har iofs bara lyssnat 55 min, men han nämner en massa saker som skulle vara intressant att veta mer om men istället går han bara vidare till nästa.

Men jag lyssnar mest på detta avsnitt för att musiken var så bra. ;)

Gillade Helena igår, följde kanske inte sin egen röda tråd riktigt men det var trevligt att lyssna på.
Gillade inte Sebastian lika mycket, störde mig på att han använde så mycket svengelska ("min legacy", "hon kunde inte fejsa det" osv) och det kändes ganska ytligt. Men musiken var 👌

3802 steg blev promenaden idag. Jag orkade inte lyssna klart på Sebastian Ingrossos problematiska uppväxt och alkoholproblem som orsakades av frånvarande pappa.

Synd om honom men inget jag orkar vältra mig i lyssnade ändå 33 minuter.
Jag tänkte försöka lyssna på sommarpratarna igår, och har lyssnat på Helenas, men sedan en bit in i Sebastians så har jag fastnat och funderar på om jag verkligen ska fortsätta lyssna klart på den.

När jag kollade nu, så var den pausad på 33 minuter :p

4198 steg fick Amanda Romare av mig. Jag fick stänga av när hennes syster föddes med hjärtfel. Det är mitt problem att jag får sockerdricka från hårfästet och ner till tårna och upp igen när skador/vård pratas om avskyr stickningarna och stänger hellre av

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka