Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska testa din inställning i år! Jag brukar inte hitta många sommarpratare jag vill lyssna på, men i år ska jag ge alla chansen så får vi se-. Eller ja, alla utom en- det är en röst jag bara inte klarar av.Kul! Jag siktar på att lyssna på all som vanligt![]()
Jag lyssnar på alla. Laddar hem avsnitten på telefonen och lyssnar när det passar.Bettan Byvald och Ginna Lindberg ser jag främst fram emot, men jag planerar att som vanligt lyssna på samtliga.
Men när jag laddar ner kommer det upp med musik eller utan musik. Är även den med musik förkortad?Jag tycker det är trist att musiken är nedkortad när man lyssnar i efterhand, så jag ska försöka lyssna varje dag. Musiken tycker jag är minst lika intressant.
Men när jag laddar ner kommer det upp med musik eller utan musik. Är även den med musik förkortad?
Ok det går ju att ladda ner nu och lyssna sen. Laddar alltid ner på en gång och lyssnar i höst. Men lyssnar utan musik.Nä, det är om man väntar lite. Vet inte om det är några dagar eller några veckor, men efter ett tag förkortas musiken.
Ok det går ju att ladda ner nu och lyssna sen. Laddar alltid ner på en gång och lyssnar i höst. Men lyssnar utan musik.
Tack för varningen3802 steg blev promenaden idag. Jag orkade inte lyssna klart på Sebastian Ingrossos problematiska uppväxt och alkoholproblem som orsakades av frånvarande pappa.
Synd om honom men inget jag orkar vältra mig i lyssnade ändå 33 minuter.
Hade Ingrosso på i bilen när jag liftade med min syster och hennes familj hem från landet. Funderade lite på hur hans egna barn kommer uppfatta sin barndom och pappa som vuxna. Känns som att han till viss del upprepar samma mönster. Plus då droger och alkohol och att han pga sitt jobb är så frånvarande i vardagen.
Jag tänkte försöka lyssna på sommarpratarna igår, och har lyssnat på Helenas, men sedan en bit in i Sebastians så har jag fastnat och funderar på om jag verkligen ska fortsätta lyssna klart på den.3802 steg blev promenaden idag. Jag orkade inte lyssna klart på Sebastian Ingrossos problematiska uppväxt och alkoholproblem som orsakades av frånvarande pappa.
Synd om honom men inget jag orkar vältra mig i lyssnade ändå 33 minuter.