Hittills har de flesta varit värda att lyssna på.
Men Alexander Karim störde jag mig på.
Han berättade bra. Men verkar vara en lite obehaglig person och ha rätt föråldrade värderingar?
Oj, det missade jag helt. Vad var det du tänkte på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittills har de flesta varit värda att lyssna på.
Men Alexander Karim störde jag mig på.
Han berättade bra. Men verkar vara en lite obehaglig person och ha rätt föråldrade värderingar?
Hans självförhärligande. Att han tjatade på sin fru i ett halvår (?) innan hon gav med sig och de blev ett par.Oj, det missade jag helt. Vad var det du tänkte på?
Hans självförhärligande. Att han tjatade på sin fru i ett halvår (?) innan hon gav med sig och de blev ett par.
Fler sådana detaljer där han uppfattade sig själv som bäst. Misslyckanden skämtades bort.
'
Nåväl. Det är jag.
Andra kanske tyckte han var trevlig. Han är en god berättare. Men berättelsen skavde hos mig.
Nej, tänkte samma sak igår.Ginna var toppenbra (förstås) men även här hade jag önskat att hon pratade mer på djupet om en specifik händelse än att berätta massor om olika saker. Sen vet jag inte om jag tappade fokus, men fick man ens veta om hon blivit friskförklarad?
Jo, hon sa att hon blivit friskförklarad, men i en bisats lite längre fram.Ginna var toppenbra (förstås) men även här hade jag önskat att hon pratade mer på djupet om en specifik händelse än att berätta massor om olika saker. Sen vet jag inte om jag tappade fokus, men fick man ens veta om hon blivit friskförklarad?
Jo, hon sa att hon blivit friskförklarad, men i en bisats lite längre fram.
Fruktansvärt besviken på Johan Eriksson. Som försvarsadvokat och ordförande för advokatsamfundet så tog jag mer eller mindre för givet att han skulle ägna sitt sommarprat till att förklara varför barn inte ska sitta i fängelse.
Istället kör han nåt som nästan är copy past av sin bok. Kan det ha varit ett hastverk efter ha backat ur den heta frågan om barn i fängelse så här ett valår? Jag väljer att tro så.
Hur menar du? Tänkte du det samma?Det här fick mig att komma av mig fullständigt. Oklart om jag lyssnar på fler…
Hur menar du? Tänkte du det samma?
Jo han pratar ju lite tillgjort.Nä, jag började lyssna och tyckte att hans röst var svår. Sen läste jag det du skrev och kände, är det ens värt att lyssna? Så efter det blev det tvärstopp.