Arrende kontrakt

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare hästhandlarjävel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 548
H

hästhandlarjävel

Finns det något bra sådant att hitta på internet?
Någon som vet?

Sv: Arrende kontrakt

tack, var i kontakt med dom igår så dom skulle skicka hem :)

denna gård är det 2 syskon som äger, gäller det bara om båda skriver under?

Aha, vi stod i den situationen i höstas. Det slutade faktiskt med att vi hoppade av när vi läst in oss på juridiken.

Det hade blivit dyrare än vad vi kunde föreställa oss, och ägarna till stall och hagmarker hade nog egentligen inte satt sig in i vad det innebär att ha främmande på sin gård...

Lycka till! (vi använde oss av LRF´s kontrakt som bas för våra diskussioner)

ok, jag har kännt ägaren i 12 år och har hyrt det i 3½ år men nu vill jag investera en större summa pengar och vill inte vara tvungen att lämna det kort tid efter :)

Liknande trådar

Anläggning Hej har suttit ett bra tag och försökt hitta informationen om Arrende av mark. Min granne arranderar min mark, denne har satt upp...
Svar
11
· Visningar
1 771
Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 429
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 270
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Hej, jag vill köpa en egen häst men jag måste kolla med er mer ”erfarna”/ni som har egen häst. För jag har nämligen hittat en häst som...
Svar
3
· Visningar
745
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31