JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Status
Stängd för vidare inlägg.
Kändes inte bra. Eller hjärnan säger att det är bra att jag äter middag men fick en äcklig ångestklump i halsen.
Haft det ofta på sistone.
Dumma ptsd.
Status
Stängd för vidare inlägg.
Den hemliga renhållningsdivisionen
Dagbok Fett är inget bra att lägga i komposten. Det gör sig inte särskilt bra i avloppet heller. I soppåsen blir det väldigt kladdigt. Så jag...
Startad av cassiopeja
11 Apr 2026
Svar: 4
Visningar: 493
Dagbok
Vägskäl
Dagbok Jag har tvekat mycket över att starta den här tråden men provar här på dagbok så jag kan välja att radera mina inlägg om jag ångrar mig...
Startad av gurkskiva
13 Apr 2026
Svar: 11
Visningar: 1 503
Dagbok
Intuitivt ätande
Övr. Barn Jag försöker själv att praktisera intuitivt ätande och det går ganska bra. Jag märker att jag börjar bryta mig loss från alla...
Startad av Midsommarblomster
23 Mar 2026
Svar: 58
Visningar: 4 933
Barn
Min bästa vän
Dagbok Har inte varit så aktiv här i dagboksdelen på sistone då jag kämpat på med livets vedermödor och inte liksom orkat redovisa mitt elände...
Startad av miumiu
26 Dec 2025
Svar: 3
Visningar: 1 100
Dagbok
Vad är en rimlig hyra/boendekostnad?
Samhälle Om vi för ett ögonblick leker med tanken att segregationen är något mindre bra, och dessutom med tanken att segregation handlar om fler...
Palermo
2 minuter sedan
Valvaka!
Tjatter Poängen är ju att de inte hade varit det om folk hade varit hemma när de är sjuka.
Jag är fullt medveten om det. Men man minskar ändå...
SiZo
2 minuter sedan
Svar: 1 258
Visningar: 31 835
Allmänt
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Man får våga sig tillbaka!
Jag fattar att det skitjobbigt men man får kämpa på. Generellt är det ju bara man själv som tycker att man...
Wingates
23 minuter sedan
Svar: 11
Visningar: 482
Hund
Valpkull!
Hundavel & Ras Jösses anåda! Jättesynd med de två förlorade valparna, men rätt krasst sätt är det nog lika bra med de nio som blev kvar! Vilken kull...
Sel
Igår kl 20:59
Svar: 3
Visningar: 219
Hund