äta efter graviditeten...???

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare gwennie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 743
Status
Stängd för vidare inlägg.
G

gwennie

jag vad kan man äta för att bli lite lösare i magen?? är väldigthård i magen och det känns inte så kul när man ska gå på toa.

Sv: äta efter graviditeten...???

Katrinplommon! Antingen som de är eller som juice. Drick mycket vätska, rör på dig dagligen (promenera med barnvagnen) och ät fullkornsprodukter.

Fibrer, frukt och grönsaker. Massor av vätska. Rörelse.

Som andra har sagt, fibrer, VÄTSKA och katrinplommon.

Annat bra är päron, och gärna använda psyllumfrön på/i din mat, de hjälper också magen...

*kl*

Glömde ju nästan! Krossade linfrön är väldigt bra, rör ner 1 msk i gröt eller fil tex.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 231
Senast: Amha
·
Mat Jag äter vanligtvis bara ett (knäcke)bröd med valfritt pålägg och ett glas vatten. Världens tråkigaste frukost, och inte speciellt... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 550
Senast: Sanna25
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 436
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Behöver tips på vad jag kan ge min häst för att han ska gå upp i vikt. Han äter så mycket hö han orkar men de räcker inte. Han har en... 2
Svar
26
· Visningar
1 400
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka