Äta i karlstad

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fille
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 1 147
Pinchos är typ macdonalds om man jämför med Baron.
Visserligen trevliga drinkar men känns inte riktigt som det är ditt intresse just nu ;)

Haha ja vi har ju pinchos i örebro med, min sambo har inte varit där men kag har :) jag tycker konceptet är kul, sen är det inte den lyxigaste maten jag ätit i mitt liv men den alkoholfria sangrian är väldigt god!! Men baron verkar ju flera rekomendera så lutar nog åt det :)

Jag gillar Pinchos också men Baron är snäppet bättre. Kolla in deras hemsida, tror de brukar lägga upp senast uppdaterade menyn där :)

Liknande trådar

Fritid I sommar ska jag på ett födelsedagsfirande utanför Knivsta och vi kör från Malmö. Firandet börjar redan tidig eftermiddag så vi tänkte...
Svar
4
· Visningar
276
Senast: Masqueradee
·
Hemmet Jag har haft samma soffa sedan jag flyttade hemifrån och vill desperat gärna byta ut den. Det känns dock jättesvårt att hitta en bra... 2
Svar
20
· Visningar
934
Senast: Pilot
·
R
Mat Vi behöver skärpa till oss med matlagningen och dra ner på köpmaten. Vi har också en önskan om att äta mer vegetariskt. De här två... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 798
Senast: Roheryn
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 032
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025