Åter igång efter ett drygt dygns avbrott

På grund av kraftig överbelastning under gårdagen, troligen beroende av att servern inte optimerats färdigt än, gick en del av databasen sönder.

Jag trodde länge att det inte skulle gå att reparera och att vi skulle bli tvungna att börja om igen från den 15 juli.

Som det ser ut nu har jag lyckats få tillbaka det mesta, jag hoppas att allt skall fungera igen nu, ett tag i alla fall ;)

Hemskt ledsen för allt strulande, det blir gärna så när man får försöka lösa saker fort, utan planering innan.

Allt är inte optimerat ännu på servern, hör gärna av er i forumet Bukefalos-hjälp om ni hittar något som inte fungerar eller verkar konstigt, så försöker jag lösa det allt eftersom.
 
Sv: Åter igång efter ett drygt dygns avbrott

GUNNAR WE LOVE U!!! :love: :love:
En stor bukett blommor till min Buke-kung!!

Flowers.jpg


Helt otroligt att du tar dig tid att göra detta för oss, tack, tack, tack!! :bow: :bow:
 
Sv: Åter igång efter ett drygt dygns avbrott

Woho! Gunnar is teh shit! (Eller hur det nu är man säger nu för tiden :p )
 
Sv: Åter igång efter ett drygt dygns avbrott

Jag är ledsen!
:cry:

jag kan inte ha 50 inlägg sida mera i forumen... varför får man inte ha det?

jag vill ha ett jämt tal(helst 100st), som kan dubblas till 100 st....

snälla kan man få tillbkaa 50st inlägg/ sida som alternativ???? *gnäller ynkligt*
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 065
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag känner mig lite låg idag. Min historia sveper förbi i skallen. Det brukar inte vara något jag tänker på. Jag har lagt det bakom mig...
Svar
0
· Visningar
406
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp