Återkoppling intervju

Tack!
Får jag fråga en sak? Är det vår nere i södern så man kan köra på vårjacka och skippa mössan? :D

Ja, alltså, det är svårt nu! Häromdagen gick jag några hundra meter i bara kofta och ballerinaskor mitt på dagen, men på morgonen är det ändå vinterjacka och boots som gäller. Det ligger fortfarande lite blandade snödrivor efter förra helgens väder. Men inte så länge till misstänker jag :) Jag har själv dammat av trenchcoaten och tagit fram vårhatten i full förväntan!

Mvh Avskyr vinterkläder
 
Ja, alltså, det är svårt nu! Häromdagen gick jag några hundra meter i bara kofta och ballerinaskor mitt på dagen, men på morgonen är det ändå vinterjacka och boots som gäller. Det ligger fortfarande lite blandade snödrivor efter förra helgens väder. Men inte så länge till misstänker jag :) Jag har själv dammat av trenchcoaten och tagit fram vårhatten i full förväntan!

Mvh Avskyr vinterkläder

Obs: Hade även klänning och strumpbyxor. Inte bara kofta och ballerinaskor.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 644
Senast: Lhas
·
Skola & Jobb Jag driver litet lantbruk, jobbar med undervisning och är djurskötare. Det finns inte jättemånga minuter under en arbetsdag då jag har...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 798
Senast: FannyN
·
  • Artikel
Dagbok Jag har fortfarande inte fått svar från det första jobbet jag var på intervju för och känner mig lite otålig. Alla skulle få svar sa de...
Svar
19
· Visningar
1 142
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
14 608
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp