Återkoppling intervju

Tack!
Får jag fråga en sak? Är det vår nere i södern så man kan köra på vårjacka och skippa mössan? :D

Ja, alltså, det är svårt nu! Häromdagen gick jag några hundra meter i bara kofta och ballerinaskor mitt på dagen, men på morgonen är det ändå vinterjacka och boots som gäller. Det ligger fortfarande lite blandade snödrivor efter förra helgens väder. Men inte så länge till misstänker jag :) Jag har själv dammat av trenchcoaten och tagit fram vårhatten i full förväntan!

Mvh Avskyr vinterkläder

Ja, alltså, det är svårt nu! Häromdagen gick jag några hundra meter i bara kofta och ballerinaskor mitt på dagen, men på morgonen är det ändå vinterjacka och boots som gäller. Det ligger fortfarande lite blandade snödrivor efter förra helgens väder. Men inte så länge till misstänker jag :) Jag har själv dammat av trenchcoaten och tagit fram vårhatten i full förväntan!

Mvh Avskyr vinterkläder

Obs: Hade även klänning och strumpbyxor. Inte bara kofta och ballerinaskor.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 965
Senast: malumbub
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 108
Senast: Sharpless
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 830
  • Låst
Skola & Jobb Först och främst, jag vet hur otroligt bortskämt detta kommer te sig. Att jag har ett jobb och verkar ta det som givet. Eller att jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
7 304

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka