Atg reklamen

JAG kan väl prata om hästen. Varför måste VETERINÄREN prata om hästen? Lägg ner nu.

Skriv så att man förstår då?
Du kunde väl ha skrivit det direkt?
Skulle du skrivit något i stil med "jag skulle ta film/bild på hästen och visat för en veterinär och frågat hen om det är något som bör anmälas" så skulle vi slippa fundera vad du menar.

Det jag ser på filmen är en häst med otränade magmuskler som är klippt vid ett dåligt tillfälle i pälssättningen och som borde badats innan den filmades så att den bara var skäck och inte skräck+bajsskäck.
Frågan är varför man väljer att ta med en så smutsig liten ponny i filmen. Vanvårdad tycker jag dock är att ta i från tånaglarna.

Jag tycker inte den ser vanvårdad ut men exteriören är ju lite ovan för mig som inte träffar miniatyrer så ofta. Jag lurades också lite av att den övre delen av manen var vit, i mitt huvud gjorde det att halsen såg mer tunn och svag ut än vad den egentligen är.

Liknande trådar

Gnägg Gör en egen tråd på ämnet eftersom jag tycker sånt här är hysteriskt kul 😅 Här kommer Kaj som människa! Roligt med den lilla vita... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 804
Senast: cili
·
Hästvård Fattar inte vilket underforum jag ska lägga tråden på men snubblade över dokumentären "Fjällryttaren" på svt och har visserligen bara... 17 18 19
Svar
360
· Visningar
21 789
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Som jag nämnde i en annan tråd har min man lunginflammation. Vi närmar oss 20 dagar med feber, kraftig hosta, flämtande andning och... 2
Svar
25
· Visningar
1 999
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 918
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31