Atg reklamen

Den reklambyrån jag jobbar på är de som gör ATG-reklamen jag skickade den här tråden till tjejen som har min position (hon kan inget om hästar) och hon blev helt förskräckt och undrade vad jag tyckte. Jag hade inte sett den då, men nu tycker jag att det ser ut som att den som animerat inte riktigt haft koll på hur hästar rör sig.
 
Jag reagerade också på hur hästen såg ut. Nu har jag bara sett reklamen någon gång så kan inte riktigt se om den är animerad eller inte. Känns ju dock som att den skulle varit finare om den var animerad...
 
Jag tycker inte alls den ser så illa ut? Som någon sa, lite ful i klippningen bara. Den är ju varken mager eller ser sjuk ut på något sätt.

Angående animmeringen på samtliga hästar antar jag att det är meningen att det ska se lite fejk och fult ut. :D
 
Den reklambyrån jag jobbar på är de som gör ATG-reklamen jag skickade den här tråden till tjejen som har min position (hon kan inget om hästar) och hon blev helt förskräckt och undrade vad jag tyckte. Jag hade inte sett den då, men nu tycker jag att det ser ut som att den som animerat inte riktigt haft koll på hur hästar rör sig.
Jag för min del tycker gott de kunde använt en riktig ponny animerade hästar blir sällan bra
Hur svårt kan det vara att lära en ponny att öppna en dörr liksom ;)
 
Fast det är ju en riktig ponny?
Jag tycker den ser animerad ut och väldig konstig men då hade jag fel
Jämfört med de andra hästarna i samma reklam så tycker jag inte den lilla ponnyn ser äkta ut något de andra hästarna gör förutom munrörelserna men till och med kan nog en del vara äkta
 
Senast ändrad:
Jag för min del tycker gott de kunde använt en riktig ponny animerade hästar blir sällan bra
Hur svårt kan det vara att lära en ponny att öppna en dörr liksom ;)
Det är förmodligen mer kostnadseffektivt rent tidsmässigt att animera en del. Inga retakes. :D Jag tycker att det ser ut som en alldeles riktig ponny som trippar iväg över stallplanen.
 
FEF00C5F-39C0-418D-BD70-B7E5066B0401.jpeg

Ser ut som en ponny som varit väldigt fluffig och nu är klippt överallt utom huvudet
 
Tycker det ser ut som en amerikansk miniatyr (vissa av dem ser ju knasiga ut i exteriören) och som andra sagt att den ser klippt ut förutom på huvudet 🤷‍♀️

Ja det är väl detdär uppdragna kring mage/rygg som jag reagerar på, vanliga hästar ser ju bara ut så när de har värk/sjuka..
Men varför är den så hårig jämfört med de andra hästarna? Ser ju ut att vara sommar? Kunde de inte ha klippt tidigare så det vita inte ser så "skitigt" ut? 🤔
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan! Jag undrar om det är någon mer 15 åring som är intresserad av att gå Wången islandshäst, men kanske bor långt ifrån skolan?🤔...
Svar
5
· Visningar
696
Senast: Blossom
·
IT & mobiler Reklamen har exploderat i min FB. När man vill ta bort reklam så hänger sig datorn och står och laddar trots man bara tagit bort en...
Svar
2
· Visningar
335
Senast: Elo
·
Utrustning Ni med samshield hjälmar se hit! Sitter och ska köpa en ny hjälm och är väldigt sugen på en samshield men har lite svårt att bestämma...
Svar
7
· Visningar
318
Senast: MiniLi
·
Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 904
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp