Arginin och karnitin (alcar) är inte samma sak. Tolkar det som vi nu skriver om olika saker. Arginin är väl en aminosyra medan karnitin en transportmolekyl? Eller är det samma sak?

Arginin och karnitin (alcar) är inte samma sak. Tolkar det som vi nu skriver om olika saker. Arginin är väl en aminosyra medan karnitin en transportmolekyl? Eller är det samma sak?

Jag har en träningsmänniska i mitt stall som har ett gym och hon säger att det är en aminosyra och liknande sammansättningen ( som atletix) används av atleter.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 333
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 814
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 964
Senast: Mia_R
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 344

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka