Bukefalos 30 år!

Måste prova jag med. Hur mycket tar du osv?

Typ 2-3 mått om dagen av de små måtten man får med.
Läser man på förpackningen av det rena kan man ta 1 mått ett par ggr om dagen. Eftersom jag blandar så kan man ju ta 3 mått utan fara.
Blandar i yoghurt eller i vatten. Det smakar absolut ingenting.

Typ 2-3 mått om dagen av de små måtten man får med.
Läser man på förpackningen av det rena kan man ta 1 mått ett par ggr om dagen. Eftersom jag blandar så kan man ju ta 3 mått utan fara.
Blandar i yoghurt eller i vatten. Det smakar absolut ingenting.
Har inga mått kvar, kan du uppskatta ca hur mkt ett mått är? (Typ kryddmått, tesked?)

Har inga mått kvar, kan du uppskatta ca hur mkt ett mått är? (Typ kryddmått, tesked?)
20250618_101023.webp

"Minskning i viktuppgång" :confused:
Alltså att öka bara 4 kg istället för 5kg under samma tidsperiod?
Ungefär, mindre viktuppgång (och lite annat) vid skräpmatsdiet

"Studier​

Förra året genomförde Bioconcept AB en 3 månader lång djurstudie för att se om Flexovital+Rödbeta ger något skydd mot organskador som uppkommer till följd av stort intag av skräpmat. Resultaten var långt över förväntan. Man såg skyddande effekter på hjärta, blodkärl och njurar (njurfunktionen förbättrades med 75% jämfört med dem som inte fick Flexovital). Man kunde även se en utebliven viktuppgång (22%)."

Ungefär, mindre viktuppgång (och lite annat) vid skräpmatsdiet

"Studier​

Förra året genomförde Bioconcept AB en 3 månader lång djurstudie för att se om Flexovital+Rödbeta ger något skydd mot organskador som uppkommer till följd av stort intag av skräpmat. Resultaten var långt över förväntan. Man såg skyddande effekter på hjärta, blodkärl och njurar (njurfunktionen förbättrades med 75% jämfört med dem som inte fick Flexovital). Man kunde även se en utebliven viktuppgång (22%)."

Super. Just nu lever jag på en inte så hälsosam kost.

Jag har också gjort egen nu efter @Fiorano ’s recept
Blir ju otroligt mycket billigare. Betalade ca 700:- för tre kilo istället för 4500:- om jag skulle köpa tre kilo från Atletix.
Ger Hedwig varje dag.
Hon är ju gammal och stel och jag har ställt in mig på att det är hennes sista sommar. Hon har jättefula gallor på ena framknäet men de har halverats i storlek plus mjuknat sen hon kom hem och får Atletix varje dag.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka