Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som har tankar om Tailormade Temptation?
Ja första gången jag såg det namnet så läste jag det som Tail-ormade och undrade hur i helvete man kan döpa en häst till det![]()
Ja första gången jag såg det namnet så läste jag det som Tail-ormade och undrade hur i helvete man kan döpa en häst till det![]()
Känsliga men stenhårda och står på bakbenen.Någon som har tankar om Tailormade Temptation?
Låter ju inte så lockandeKänsliga men stenhårda och står på bakbenen.![]()
Stött på en hingst jag inte alls vet något om.. Clever Hill-Q? Känner inte heller till hans far Uphill. Om någon har info lyssnar jag gärna![]()
Ja jag såg en film på Clever från några år tillbaka, från någon hingstvisning. Mycket släng med huvudet och såg inte helt tillfreds ut..Upphill - Holländsk turbo-ponny i storhästformat som gärna utför alla dressyrkrumelurer som inte görs i skritt. Var nog inte helt lätt som ung. Har fortfarande inte lärt sig skritta, trots att han nu är 15 år gammal
Clever vet jag är mycket trevlig från marken och sköter sig i de flesta sammanhang. Dock har vissa erfarna ryttare som tyckte ridbarheten på honom var lite tråkigare. Clever är inte riktigt i min smak, jag hade velat provrida en sådan avkomma först.
Temptation - sett några riktiga kräk till hästar e. honomMen också några riktiga lamm. Den 3-årige danske Hove's Terminator är ett sådant lamm, han var otroligt trevlig i stallarna och under ryttare. Humöret känns som att det måste komma från mödernet på Temptation, hans far Tuschinkski är en väldigt olik varelse på många vis.