Att förlora ett barn... Min son är död....

Oväntade saker utlöser reaktioner...

Tittade på Hela Sverige skramlar i kväll, och när hiphop-gänget spelade/sjöng "När solen går ner" föll allt samman:cry::cry::cry:

En av Leos favoritlåtar (som jag inte ALLS gillat) fick mig att totalt bryta ihop!:cry:

Trodde i min enfald att jag kommit över det hela nu, och det tror säkert omgivningen med, vilket gör det så svårt!!! Tack och lov är jag ledig i morgon....

Känns som att jag ska gå sönder just nu, jag som alltid är så stark!!!
 
Jag tror inte att man någonsin kommer över en så stor sorg som det är att förlora ett barn. Jag tror att man lär sig leva med sorgen och hantera sorgen i vardagen men vissa saker påminner och då är sorgen där.

"Att vara stark innebär inte att aldrig falla utan att resa sig efter varje fall." Det är helt okej att falla ibland. Du kommer resa dig igen.

Skickar massor med varma kramar :heart
 
@Texas, min bästa och äldsta väninna förlorade ett barn under andra omständigeter och det har gått 15 år men fortfarande händer det att sorgen slår ner med full kraft och då låter hon det ske och väntar lite och går vidare igen. Det tog henne lång tid att komma fram till att vissa saker alltid kommer att vara förknippade med dottern och kan inte undvikas, dom finns.

Ta hand om dig och kram:heart
 
@Texaz Va inte så stark, bryt ihop och kom igen.
Vi är många här som beundrar dej och din styrka, men jag beundrar dej lika mycket för att du tillåter dej att bryta ihop.
Va rädd om dej!
Kram * Jenny *
 
Tror aldrig man "komma över" en sån sorg. Däremot lär man sig leva med den. Tror dock att, precis som det skrivits ovan, det händer att det kommer nåt som påminner en och vips så känns det som man är tillbaka på ruta ett igen. Dock hämtar man sig snabbare för varje gång.

Kram
 

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
943
Senast: Crossline
·
Ridning Vi har haft vår D-ponny i tre år, en irländare som var rätt nyimporterad när vi köpte henne. Hon är (har varit?) en väldigt lättsam häst...
Svar
12
· Visningar
2 383
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 921
Senast: Yrsel
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 279
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp