Att gå till Kina

Jag heter samma sak överallt i princip, alltså Hille.
Så våga gärna hälsa på mig på Akademiska Dagarna.
Jag har bett Stefan boka paviljongtältet åt mig o kompisarna i år. Vi kommer och stannar några nätter, dock utan häst denna gången.

Får väl försöka låna någons om jag får akut ridabstinens, men det är rätt skönt att inte ha hästen att tänka, finns så mycket att ta in ändå.
 
Jo, jag har hajat till i en del inlägg där jag anklagas för både det ena o det andra eller får oerhört mycket beröm =)

Fast jag heter egentligen något annat, men de flesta kallar mig Hille, enklare med ett lite ovanligare namn.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 951
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 113
Senast: Pratsch
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 632
Senast: Gunnar
·
Relationer Hej! Behöver verkligen hjälp med detta då jag inte vet hur jag ska tänka. Jag har varit bästa kompis med en tjej i runt 15 år, vi har...
2
Svar
22
· Visningar
4 282
Senast: Raderad medlem 68338
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp