JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Att hitta utländska resultat
Bukefalos 30 år!
Drar upp den här gamla tråden då jag behövde leta upp den finska resultatsidan också:
https://kipa.ratsastus.fi/horses/
Man kan söka på namn men även t.ex. alla hästar födda i Sverige ett visst år, bra för mig som leker detektiv och försöker ta reda på vart hästar har tagit vägen, då kan jag kolla av en hel årgång i taget och behöver inte söka på alla namn separat
Även Schweiz resultatsida:
https://info.swiss-equestrian.ch/
Fyll gärna på om det finns fler sidor som fattas i tråden!
Hitta häststam
Avel Vet ej om det är rätt tråd för just detta.. men är det någon som vet hur man kan hitta en hästs stamtavla? Försökt söka i flera år men...
Startad av saannaniilsson
15 Maj 2025
Svar: 21
Visningar: 1 655
Avel
Att driva stuteri som företag?
Avel Jag pysslar med hobbyavel och har länge funderat på att göra en firma av det hela. Tänker mig en enskild firma, jag har ett annat arbete...
Startad av chiiliacanth
8 Jan 2026
Svar: 16
Visningar: 1 392
Avel
C-höfter i avel?
Hundavel & Ras En fråga mest utifrån nyfikenhet. Hur tar man ställning till C-höfter i avel i er ras? (speca såklart också ras). Avlas det ens på...
Startad av machafuko
1 Jul 2026
Svar: 22
Visningar: 1 306
Hund
Lekar på fest/Tillställning
Tjatter Ok alla behöver er hjälp med att hitta enkla roliga lekar för vuxna i åldrar 17-82 där de flesta är mellan 40-50
Jag står still och...
Startad av Fd Diabetikern
3 Jul 2026
Svar: 14
Visningar: 346
Allmänt
Lämplig kattras?
Övr. Katt Jag hade också försökt hitta en vuxen, finns ju även omplaceringar p.g.a. ändrade familjesituationer och liknande. Inte bara skygga...
Skojamindoja
34 minuter sedan
Svar: 17
Visningar: 495
Katt
Kattbilder #10
Övr. Katt Det är när jag läser sånt här jag är SÅ glad att jag har innekatter. Om det är något jag har en sjuklig fobi för så är det just möss och...
Skojamindoja
39 minuter sedan
Svar: 1 965
Visningar: 119 826
Katt
Annonsera Mera VIII
Gnägg AI-översättningar fortsätter att briljera 😎.
Skralt
55 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Här tränas det på! Fokus för Katt är fda dressyren just nu och att stärka galoppen så vi är redo för LA/MsvB nästa år. Zacke gör det han...
Fiorano
Idag kl 13:31
Svar: 1 453
Visningar: 116 934
Grenar
När är det okej att...
Träning Högar: enbart i skogen eller på dedikerad ridväg (om det inte är vinter och fryser för då blir ju ridvägen till sist en puckelpist tills...
Sassy
Idag kl 11:07