Att leva sitt liv med hund

Sv: Att leva sitt liv med hund

*KL*
Läste en mycket träffande anekdot någonstans för ett tag sedan.
Det var en flicka som hade sin klasskamrat över på fika, plötsligt utbrister klasskamraten att det är ett hundhår i smöret!
Bara ett? Frågar flickan förvånat.

Skrattar så jag gråter :)

Efter att ha haft fällande hund i 10 år så känns det mycket väl igen :)
 
Sv: Att leva sitt liv med hund

*kl*

Jag inser när jag sitter här att jag köpte en jacka till mig själv på H&M för 250:-, vilket kändes lite halvonödigt. DAgen innan köpte jag på ren impuls ett halsband till pälsen som kostade 4 ggr mer utan att blinka, eftersom hon blev så fin och är värd det. Samt att både jag och sambon satt och nästan snyftade i soffan när hon var hos hundvakt senast. Och att vi utbrister "ÄÄÄÄÄr hon inte det sötaste som finns" i kör minst fem gånger om dagen.

Vi är våp när det gäller pälsen:D
 
Sv: Att leva sitt liv med hund

Jag måste säga att jag faktiskt inte känner igen mig, förutom det där med att man har bajspåsar i varenda jäkla jacka :p
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 167
Senast: Dopy
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 255
Kropp & Själ Lång text men jag behövde få ur mig det här och det är så många delar som spelar in att det inte gick att få det kortare, lämnar ut mig...
2
Svar
37
· Visningar
5 830
Senast: Qelina
·
Hundhälsa Inlägget jag aldrig trodde jag skulle skriva... Det tar emot såå, men jag behöver lite input från människor utifrån tror jag.. Jag har...
2
Svar
26
· Visningar
6 625
Senast: Modig_Korn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp