Att skaffa shettis!

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare Depression
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 60
  • Visningar Visningar 14 726
Sv: Att skaffa shettis!

Intressant tråd! Jag går också lite i tankarna på att skaffa mig en liten shettis, då jag alltid har älskat denna underbara ras. Det är inte aktuellt än, men jag hade tyckt det var underbart för min dotter om några år. Vad har ni att säga om shettis som barnhäst? Det är förstås jag som skulle ha ansvaret, och jag lärde mig själv att rida på en shettis en gång i tiden. Men som flera har påpekat så är det ju rejält mycket häst, de små kropparna till trots!

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 219
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Söker tips kring hästköp! Jag tar examen i vår och går i tankarna på att skaffa häst igen. Ekonomin för att köpa en färdigutbildad...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 331
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 994

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka