Att ta sig från Katrineholm -Stockholm NU - snabba svar önskas!

Quinny

Trådstartare
Har en bror som sitter fast på ett tåg från Lund till Stockholm. Tåget är fast i Katrineholm och beräknas avgå igen kl 15. Problemet är att anledningen till att han ska till Stockholm är en anställningsintervju och den startar kl 14.
Så, hur f-n tar han sig från Katrineholm till Stockholm NU?

Tacksam för snabba svar....
 
Har en bror som sitter fast på ett tåg från Lund till Stockholm. Tåget är fast i Katrineholm och beräknas avgå igen kl 15. Problemet är att anledningen till att han ska till Stockholm är en anställningsintervju och den startar kl 14.
Så, hur f-n tar han sig från Katrineholm till Stockholm NU?

Tacksam för snabba svar....
Buss till typ Nyköping o sen tåget därifrån till Sthlm? Borde inte ta så lång tid!
 
Har en bror som sitter fast på ett tåg från Lund till Stockholm. Tåget är fast i Katrineholm och beräknas avgå igen kl 15. Problemet är att anledningen till att han ska till Stockholm är en anställningsintervju och den startar kl 14.
Så, hur f-n tar han sig från Katrineholm till Stockholm NU?

Tacksam för snabba svar....

Jag hade ringt och förklarat läget, pendeltågen är också påverkade och dom som bor i Stockholm vet mycket väl hur det ser ut när sånt här händer.
 
Inga tåg går in till Stockholm C.....

Jo, de ska gå in på Stockholm C, men det är stora köer på grund av att tågen inte har någonstans att ta vägen efter Centralen (stort signalfel).

Jag tror dock inte att väg via Nyköping löser problemet. Jag tror på hyrbil (om han kan få kliva av tåget - det beror ju på om det står inne på station). Annars får han nog bara kontakta den tilltänkta arbetsgivaren och fråga om han kan få träffa dem när han anländer.
 
Har en bror som sitter fast på ett tåg från Lund till Stockholm. Tåget är fast i Katrineholm och beräknas avgå igen kl 15. Problemet är att anledningen till att han ska till Stockholm är en anställningsintervju och den startar kl 14.
Så, hur f-n tar han sig från Katrineholm till Stockholm NU?

Tacksam för snabba svar....
Om han behöver vara där till 14 tror jag det blir svårt om han inte hyr bil,
Åka buss lär ju ta längre tid.

En vettig arbetsgivare borde fatta läget och ge en ny tid
 
Jo, de ska gå in på Stockholm C, men det är stora köer på grund av att tågen inte har någonstans att ta vägen efter Centralen (stort signalfel).

Jag tror dock inte att väg via Nyköping löser problemet. Jag tror på hyrbil (om han kan få kliva av tåget - det beror ju på om det står inne på station). Annars får han nog bara kontakta den tilltänkta arbetsgivaren och fråga om han kan få träffa dem när han anländer.

På grund av de stora trafikproblemen för tågen så gissar jag att det är en hel del köer på vägarna för att ta sig in till Stockholm. Nu börjar det nog dessutom bli för tajt med tiden att hinna fram till kl. 14 med bil från Katrineholm.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
3 738
Relationer Ja, jag har ju skrivit här om min psykiska ohälsa och alkoholproblem etc. Egentligen tar det emot att ens starta den här tråden, men vet...
Svar
8
· Visningar
2 279
Senast: tanten
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 779
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Nu känner jag att jag verkligen behöver råd, tips och era tankar kring min unghunds beteende. Det är en whippet (okastrerad) på snart...
2
Svar
24
· Visningar
11 152
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp