Att tänka på vid arbetsintervju

Tidsspannet på intervjuer jag haft har varierat en del. Vissa har tagit en timme, men vanligast har varit runt 30-40 min. Inför senaste jobbet varade ”intervjun” (det var mer ett samtal enligt arbetsgivaren) på ca 10 min och därefter erbjöds jag jobbet. Jag hade mao inte varit orolig för bortsållning direkt.
 
Tidsspannet på intervjuer jag haft har varierat en del. Vissa har tagit en timme, men vanligast har varit runt 30-40 min. Inför senaste jobbet varade ”intervjun” (det var mer ett samtal enligt arbetsgivaren) på ca 10 min och därefter erbjöds jag jobbet. Jag hade mao inte varit orolig för bortsållning direkt.
Låter ju super. 👍

Jag får hålla hoppet uppe ett tag till.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag var på en arbetsintervju i december och allt verkade gå bra, vi kom överens om att jag skulle få börja på en praktik som skulle leda...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 832
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 233
Senast: manda
·
Kropp & Själ TW = Trigger warning för psykisk ohälsa. Jag tog äntligen kontakt med kuratorn på vårdcentralen för ett tag sen. Som liten hade jag...
Svar
2
· Visningar
1 089
Senast: Tofs
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 660
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Engelsk grammatik
  • Ny Samsung?
  • Läka blåsa snabbt?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Annonsera mera hundar 2
  • Rintränings- och utställningstråd

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp