automatisk lunchgrind

Bukefalos 30 år!

Valle

Trådstartare
Hej Alla! Vi tänkte se om vi kan göra egna lunchgrindar till hagarna. Med en timer som släpper på utsatt tid. Men var 17 hittar man magnetiska timers? Överallt jag tittar står att det finns på biltema, jula och liknande, men jag kan inte hitta några som passar till grindar. Vad heter de? Vad ska jag söka efter? Hittar massor av timers till lampor, men det kan väl inte vara samma? Kanske nån till och med har gjort en egen och kan skicka namn, bild eller vad som helst!!!
Tacksam för alla tips.

Googlade lite och hittade dessa:
Screenshot_20260413_230645_Samsung Internet.webp

Tror det skulle gå att göra en lunchgrind av dom rätt enkelt med en elastisk grind! Åtminstone rimligt pris för att testa😁

Vart nyfiken då vi använder feedx timer vilket maxar ut på 12h och skulle vilja ha ett med längre tid så köpte ett liknande (som hävade vatten tåligt men det tvivlar jag på efter att fått hem det), tänker värt att experimentera med iaf. Är det väldigt lite info om låset online men ser nästan likadant ut som det på bilden. Är rektangulär ist för rump format bara. 😅

Tyvärr måste man manuellt trycka på lås upp knappen när tiden går ut annars öppnar sig låset inte vilket ju blir rätt värdelöst. 😅

@Valle provade du dessa ovan eller inte? Är det likadana?

Jag har faktiskt beställt ett liknande så sent som igår, så hoppas det kommer i veckan. Beställde från Fyndiq och har hört en del sådär om dem, men hoppas på det bästa. Jag kan återkomma här när jag har använt det ett tag.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka