alice
Trådstartare
Varför ska man gå på dessa nymodigheter? *muttrar* När jag köpte min nya fina transport valde jag att sätta på ett sk automatiskt stödhjul för det såg ju så himla smidigt ut utan spärren som håller upp hjulet. Allt var skitbra tills kölden kom....nu är det i princip omöjligt att utan våld att veva upp hjulet tillräckligt långt så det låser sig. Lika så när man ska veva ner stödhjulet, då är det inte säkert att det låser sig utan bara åker iväg så pinnen som hjulet sitter på går i marken istället för hjulet om man inte tittar på vad man sysslar med. Blir så trött....är ju jättenöjd (med vissa undantag) med transporten i övrigt. Det är bara den här lilla detaljen som är så irriterande eftersom får jag inte upp stödhjulet så det låser sig blir ju transporten helt obrukbar!
Hur har ni det som har sk automatiskt stödhjul? Går erat också skittungt vid uppvevning nu när det är vinter eller har jag fått ett måndagsexemplar?
//Alice
Hur har ni det som har sk automatiskt stödhjul? Går erat också skittungt vid uppvevning nu när det är vinter eller har jag fått ett måndagsexemplar?
//Alice