Har också något minne av detTror det var nån lek där vi plötsligt var fyra stycken Josh Hartnett.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har också något minne av detTror det var nån lek där vi plötsligt var fyra stycken Josh Hartnett.![]()
Vilket RUS. Jag känner knappt igen mig själv.HEMLIGT
Vilket RUS. Jag känner knappt igen mig själv.
"My name is Pilot, Pilot Pilot"
Jag också.Var tvungen att googla honom.![]()
Men gud, kommer inte på vilken bild du hade innan och det stör mig nåt enormtVilket RUS. Jag känner knappt igen mig själv.
"My name is Pilot, Pilot Pilot"
And I will never tell.Men gud, kommer inte på vilken bild du hade innan och det stör mig nåt enormt![]()
Jag tror att jag kom på det! MuhahahaMen gud, kommer inte på vilken bild du hade innan och det stör mig nåt enormt![]()
Jag är lätt på!Det är andra gången jag byter bild på detta nick och det var nog 6-7 år sen, minst. Vet att jag valde mellan denna bilden och den jag hade tidigare.
Vad vill du ha i utbyte? De två första sakerna jag kom att tänka på var surdeg och Gucci-loafers. Så jag skickar det I guess?Jag vet. Det kostar dock att få veta@Nytant
Guldbestik och tenntallrikar att äta min surdeg påVad vill du ha i utbyte? De två första sakerna jag kom att tänka på var surdeg och Gucci-loafers. Så jag skickar det I guess?![]()
Satt och funderade på Pisa och Nice innan jag kom på - var det cowboystövlarna?!Guldbestik och tenntallrikar att äta min surdeg på(men du var ganska nära bilden med gucci-loafers faktiskt, tänk bara mer.... västerut)
JaaSatt och funderade på Pisa och Nice innan jag kom på - var det cowboystövlarna?!
Den gemensamma nämnaren är vår kära @NaharVänta nu här… cowboy stövlar och guldbestik de har alltså en gemensam nämnare??!
Edit: mina sjukt obekväma skor a lá reining wannabe
Visa bifogad fil 111151