Avatarer, hur ofta får man byta dem

hur ofta ska man byta avatar?

  • en gång i veckan

    Röster: 0 0,0%
  • Varannan vecka

    Röster: 0 0,0%
  • var tredje vecka

    Röster: 0 0,0%
  • En gång i månaden

    Röster: 0 0,0%
  • en gång i kvartalet

    Röster: 1 0,7%
  • en gång i halv året

    Röster: 2 1,4%
  • en gång om året

    Röster: 2 1,4%
  • när man får lust

    Röster: 81 55,9%
  • en gång om dagen

    Röster: 1 0,7%
  • man väljer en och håller fast vid den

    Röster: 58 40,0%

  • Antal omröstningsdeltagare
    145
  • Omröstning stängd .
Jag kommer ihåg två jag har haft innan. Epica som bebis och Epica som vuxen. Hon föddes 2018 så jag måste ju haft någon avatar innan dess men jag kan för mitt liv inte komma på vad för någon. Nu har jag Floor, dels för att Epica inte bor hos mig längre och dels för att Floor fick en ganska stor räddningstråd här när hon blev sjuk i höstas. Jag håller mig iallafall till marsvinstemat!
03F67ED0-C121-4B7D-8F6D-B3A153FD883B.jpeg
 
Aarrghh - det där är ju inga karameller :rage::arghh:

Det förpliktigar att heta @karamelldrottningen - bara så du vet det! 😤
Jo jag vet tänkte på det men ville ha en förändring. Ska väl inte äta så mycket karameller och inga martiniglas känns rätt heller. Plus att jag längtar till sommaren så zoomade in på ett träd från en bild i somras.

Min första bild med detta nicket var på en staty som jag hade under lång tid. Så inget med karameller att göra alls :D
 
Jo jag vet tänkte på det men ville ha en förändring. Ska väl inte äta så mycket karameller och inga martiniglas känns rätt heller. Plus att jag längtar till sommaren så zoomade in på ett träd från en bild i somras.

Min första bild med detta nicket var på en staty som jag hade under lång tid. Så inget med karameller att göra alls :D
Men för mig är ju du en karamell juh *mutter, mutter* 🍬🍬🍬 :d:D
 
Aldrig. Fjäll är inte särskilt förändringsbenägna.



Skämt åsido uppskattar jag att din nya avatar är så enkel att koppla till ditt namn @Tranan, så det bytet gör inte så mycket. @AraSlei byte nu nyligen däremot kommer det ta tid att vänja sig vid :mad: Tur att Louie är så gullig!
Inser att jag alltid registrerar avataren men sällan användarnamnet när jag slöscrollar Buke.

Jag trodde faktiskt det gick obemärkt förbi :laugh:
 

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Med tanke på tros-tråden och hur ofta man byter dessa: Hur ofta byter ni badhanddukarna? Alltså de som används i badrummet efter dusch...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
8 550
Senast: Hedinn
·
Hemmet Behöver hjälp med tips hur jag ska göra eller vem ska kontakta för byta till ny sockel (och sladd), på denna lampa. Hade hoppats skulle...
Svar
4
· Visningar
361
Kropp & Själ Någon som använder menstrosor som primärt mensskydd? Jag har testat menskopp nu några månader och känner att det inte är något för mig...
Svar
7
· Visningar
773
IT & mobiler Har tappat min stackars mobil så skärmen sprack. Tänkte jag ska lämna in och byta den, men någon som vet hur lång tid det brukar ta? Kan...
Svar
6
· Visningar
729
Senast: Halfrek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp