Bukefalos 28 år!

Avdrag stallhyran

Sv: Avdrag stallhyran

Fler och fler har tydligen gått över till att speca totala antalet kg foder i stället för X kg grovfoder och X kilo kraftfoder som ingår i hyran.

Totalt XX kg foder ingår, enligt fri fördelning.
 
Sv: Avdrag stallhyran

Jag betalar 1400 och då ingår viss service, strö, grovfoder och kraftfoder (havre, betfor och mineraler). Jag har inte gett mina kraftfodret som har ingått men skulle aldrig komma på tanken att begära avdrag!

Ni har vi fri tillgång på allt och kanske om det var begränsat skulle jag fråga om jag kunde ta mer grovfoder istället för kraftfoder. Frågan är ju fri;)
 

Liknande trådar

Anläggning Hej! Vad tänker ni om detta priset kontra servicen? Detta ingår för ett pris på 4700:- inkl. moms: - Relativt nybyggt stall med ljusa...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
17 547
Senast: fio
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok När jag började rida Tant, stod hon på stall O. Det var nära mig, fanns litet ridhus (20*40m) och STOR paddock (40*70m, typ). Dock var...
Svar
12
· Visningar
2 697
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Jag står i ett stall där jag känner att stallägaren tar orimligt lite betalt. Jag har tidigare betalt betydligt mycket mer och...
2
Svar
23
· Visningar
3 651
Hästmänniskan Behöver era tips, råd och vad ni tycker om dessa alternativ som stallplatser. För och nackdelar. Plats 1 3000kr Bilresa: 15 min Det som...
Svar
7
· Visningar
1 211
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp