Avensis som dragbil

Sara75

Trådstartare
Någon som har Avensis (2010 eller nyare) diesel som dragbil? Är den bra? Jag drar mest på sommaren, aldrig från november t.o.m februari.

Sv: Avensis som dragbil

Vi har hyrt en Avensis en gång för att dra till en tävling (vanliga bilen la av:mad: ) och det var en utmärkt dragare! Nu var det en automat, bensin, men diesel lär ju vara starkare och därmed bättre.

Tack för svar :). Nu verkar dock maken snöat in på en BMW och de som är så fula... :eek:

svägerskan har en avensis diesel och den är jättestark att dra transporten med. fast jag skulle ju hellre ta en BMW:D.

Tack för svar :). Nu verkar dock maken snöat in på en BMW och de som är så fula... :eek:
Chefen hade en BMW som var fantastisk att dra med, enligt henne. En "vanlig" sak, ingen SUV-variant. Ingen erfarenhet av avensis alls.

Skatten på diesel är apdyr... :(

Lycka till! :)

Ja se karlar :eek:. När jag väl insåg att BMW är bakhjulsdriven och blev smått förtjust över detta ja då tar maken och ångrar sig igen och vill ha en Avensis istället... Ah det blir nog bra det där. Bilen är väldigt snygg hur som haver :D

Liknande trådar

Fordon Jag är på gång och ska byta bil, men tycker det är svårt med begagnade bilar. Min budget är ca 150 000 kr och det är ett plus om bilen...
Svar
6
· Visningar
754
Senast: Windy
·
Utrustning Tog BE-kort nu i höstas och därmed börjar det bli aktuellt att kolla på transporter. Tidigare har jag varit inne på att hitta något... 2
Svar
24
· Visningar
2 013
Senast: iNHALE
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
23
· Visningar
2 826
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 083
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Valp 2025
  • Tuggbensfavoriter