Avgift eller inte??

Sv: Avgift eller inte??

Som jag tidigare har skrivit så kan de ta klöver här omkring mig. Men frö har de inte tagit här på de 12åren jag bott här. Om de gör det på andra ställen vet jag inte. Men inte här!

Min närmast granne tar frö på en åker på andra sidan vägen men som jag skrivit innan så har jag inte ridit på några åkrar där det finns risk för att de sått in!

Jodu så mkt erfarenhet har jag så jag vet vad de sår omkring mig.

Och som jag dessutom tidigare skrivit i tråden så har jag bara ridit på åkrar jag vet att de skall plöja :angel:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
3 043
Senast: Mia_R
·
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det... 2
Svar
20
· Visningar
8 954
Anläggning Hjälp mig tänka. Står för tillfället i mindre privatstall (<10 boxar). Jag sköter mockning och kraftfoder till min egen medan in- och...
Svar
17
· Visningar
2 957
Senast: Lona
·
Ekonomi & Juridik Jag skapar denna tråd i hopp om att kunna hjälpa en av tjejerna i mitt stall vad hon ska göra. Ska försöka återge fakta så gott jag kan... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
10 412
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka