Aviseringar på Samsung

Lindon

Trådstartare
Hjälp! Har ny telefon (Samsung A20) och har problem med att Whatsapp och messenger meddelanden inte kommer fram förrän jag går in på själva appen:confused: Har gått igenom alla inställningar och vad jag ser är allt på.. Nån med bra ideer?
 
Hjälp! Har ny telefon (Samsung A20) och har problem med att Whatsapp och messenger meddelanden inte kommer fram förrän jag går in på själva appen:confused: Har gått igenom alla inställningar och vad jag ser är allt på.. Nån med bra ideer?
På min samsung ligger aviseringar under "Inställningar". Där finns ett val som heter "Aviseringar" och jag kan välja vilka appar jag vill ha aviseringar från.

Min är ett par år gammal så jag vet inte om det ser likadant ut nu?
 
På min samsung ligger aviseringar under "Inställningar". Där finns ett val som heter "Aviseringar" och jag kan välja vilka appar jag vill ha aviseringar från.

Min är ett par år gammal så jag vet inte om det ser likadant ut nu?
Jo har på aviseingar där på båda apparna,men hjälper ändå inte. Undrar om det är nån annan app som hindrar dessa? Blir tokig av sånt här😠
 
Puttar upp min tråd. Fabriksinställt telefonen men problemen kvarstår med messanger. Blir tokig! Missat massor nu då telefonfan inte aviserar!!
 
Kör du nån form av batterisparande? Detta kan få telefonen att inte tillåta att appar som inte används får tillgång till nätet.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag blir så irriterad. Bytte nyligen ner mig från Samsung s10 till Samsung a53. Annars nöjd men whatsapp trasslar. Har googlat en del...
Svar
13
· Visningar
606
Juridik & Ekonomi Nu hoppas jag kunna få lite vägledning. Jag bor i hyreslägenhet där det görs ändringar i ventilationen. Det är utomstående...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
15 468
Senast: Inte_Ung
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 448
Senast: ptr
·
Kläder & Bli fin Ja, jag vet. Shein pratas om med allt annat än positiva ord från de som bryr sig åtminstone lite om hur klädproduktion påverkar vår...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 873
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Överproduktion av hud?
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

Tillbaka
Upp