Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Han är fantastiskt trevlig på alla sätt, korrekt exteriört och med en snygg färg. Som med alla avelshingstar har jag sett både bättre och sämre avkommor efter DF, men med rätt typ av sto (som mitt)tycker jag kvalitén har blivit mycket bra.
Axel är trevlig att arbeta med, känslig och lättlärd. Men framför allt har han fantastiska (!) gångarter för Pleasure. Faktiskt nog det bästa fölet jag fött upp gångartsmässigt (för pleasure då)!
Axels mamma är ett Quartersto efter Undebiably Hint.
3årigt sto efter David Frost, som vi har på prov för senare köp.
Inte inriden, men har OTROLIGT fina gångarter!
Flytande, bäriga,. hon kommer nog bli kanon.
Tack Har ingen aning om hur hög han är, han är så mycket mindre än den andra åringen men den är född i januari och han i juni Han kommer nog att landa på mellan 155-160 iallafall.
Hästmänniskan
Hej alla, hur tänker ni som är i min ålder när det gäller detta? Köpa en äldre häst som kanske får ålderskrämpor, ett föl som du kanske...
Hästnyheter Det svenska hopplaget slutade på sjätteplats när tolv nationer tävlade i trestjärnig nationshoppning i Martofte. Danmark vann före Polen...