Avsäga sig faderskapet?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Avsäga sig faderskapet?

*knapplån*

Poängen med ett diskussionsforum är att få hjälp att belysa saker från olika håll, inte bara ett mjäkigt medhållande.

SEDAN har man bättre beslutsunderlag.

lycka till itsme/zaria/ (sex bokstäver och två siffror) :bow: och vi finns här om du får bebisfrågor framöver :idea:

- men vill du slippa ta hand om två barn så fundera på att dumpa pappan helt som tänkbar partner...
 
Sv: Avsäga sig faderskapet?

Tack Tack...

Nu känns det riktigt bra.

Klart jag kommer att bombardera er med frågor,var så säkra.
Japp karln är dumpad,eller rättare sagt han dumpade sig själv,inte för att han tyckte illa om barnet eller mig utan för att det var så otroligt syyyynd om honom.
Dessutom uppskattade jag inte hans utpressning "ta bort barnet så får du träffa mig igen"... :mad:

Säger då det.

tack än en gång allihopa
 
Sv: Avsäga sig faderskapet?

Lycka till! Underbart att du har familj och nära vänner som kan ge dig stöd och praktisk hjälp framöver!!!

Vet du, när jag var iväg på första festen själv med sonen efter att pappan (som var noga utvald och vi gjorde "allt" rätt, ändå slutade det hela eländigt och sonen, 3 år, har numera skilda föräldrar) separerat från mig, så insåg jag att det "arbetsmässigt" var så mycket lättare utan pappan för då fick jag istället så mycket hjälp från mina syskon...
 
Sv: Avsäga sig faderskapet?

Ber om ursäkt att det lät som det var bara du.Jag menade alla som skrivit sånt, lånade bara din knapp.
 
Sv: Avsäga sig faderskapet?

"Jag tycker du är en omogen fullblodsegoist som skaffar ett oplanerat barn mot mannens vilja."

Håller med till 1000%, gäller inte bara trådskaparen.
 
Sv: Avsäga sig faderskapet?

Tyvärr för din del så har jag bestämmt mig,och sådana kommentarer biter inte på mig heller längre...Dessutom var det inte det denna tråden handlade om från början heller.

Tyck vad du vill,jag gör mina val och önskar dig lycka till med dina.
 
Sv: Avsäga sig faderskapet?

Från början ville hon ju ha stöd i frågan abort eller inte. Är det då fel att vara för en abort ? I det här fallet blev det ju inte så. Då får man ju bara önska lycka till med det beslut som fattades. Men man får väl förfan tycka att det fanns ett annat (bättre) alternativ.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 951
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 798
Senast: lundsbo
·
Relationer Just nu är jag bara ledsen över situationen som uppstått. Jag har jobbat på samma jobb i några år och trivs jättebra, främst då jag...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
16 080
Senast: QueenLilith
·
Äldre Hej! Jag är generellt dålig på matematik och att tänka klart juridiskt är inte min bästa förmåga just nu, så jag skulle blir jätteglad...
2
Svar
35
· Visningar
4 744
Senast: lbb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp