avstängd på Buke?

T

Tuki

vad krävs egentligen för att bli avstängd här på Buke? Räcker det med att uppföra och yttra sig på ett aggressivt sätt?
 
Det är ganska svårt att bli avstängd, det är bara ett fåtal som lyckats med det under åren. För att kvalificera sig krävs det att man bryter mot forumets regler upprepade gånger och/eller uppför sig på ett sätt som förstör för övriga.
 
tack!
men får man någon varning i förväg? dvs. att man får ett PM om att man borde ändra sitt uppförande på forumet?

Vem är det föresten som beslutar om en avstängning?
 
Om man får pm eller ej beror nog på situationen.

Gunnar är den ende som kan stänga av någon här. Däremot kan ju moderatorerna tipsa Gunnar om att någon bör stängas av.
 
Sv: Re: avstängd på Buke?

har en övrig fråga: blir man avstängd på livstid, eller bara X antal dagar/veckor/månader, eller är det olika från person till person??
 
Sv: avstängd på Buke?

Man blir inte avstängd på livstid nej, oftast under en period för att man skall fundera på hur man borde bete sig. ;)
 

Liknande trådar

Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
721
Senast: bettysmatte
·
IT & mobiler Mitt viktigaste Instagramkonto har blivit avstängt, helt utan förvarning. Jag påstås ha brutit mot någon regel. Har ingen aning om...
Svar
18
· Visningar
1 477
Senast: Wille
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 276
Senast: Rie
·
  • Artikel
Dagbok Jag är inte medveten om hur jag, vecka för vecka, blir mer och mer dyster och inåtvänd. Inte förrän en kollega påpekar det och jag inser...
Svar
4
· Visningar
640
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp