Har köpt en ny mobil och HATAR den

Jag tyckte också att det var jättejobbigt att bli av med den funktionen när jag bytte till en nyare Samsung förra året. Min man tipsade om den här appen, som kan installeras till att fylla ungefär samma funktion: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jamworks.aod.notificationlightled&hl=en_US&pli=1

Jag har inte provat den själv, men det kan vara värt ett försök kanske? Man kan välja allt från vilka appar den ska blinka för, vilken färg, hur länge den blinkar, osv.
 
Jag tyckte också att det var jättejobbigt att bli av med den funktionen när jag bytte till en nyare Samsung förra året. Min man tipsade om den här appen, som kan installeras till att fylla ungefär samma funktion: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jamworks.aod.notificationlightled&hl=en_US&pli=1

Jag har inte provat den själv, men det kan vara värt ett försök kanske? Man kan välja allt från vilka appar den ska blinka för, vilken färg, hur länge den blinkar, osv.

Jag ska prova den med, har provat några andra men antingen vill apparna ha tillgång till ALLT eller så funkar det skitdåligt. En app gjorde det den skulle men sen kunde jag inte komma in från låsskärmen alls...
 
Jag tyckte också att det var jättejobbigt att bli av med den funktionen när jag bytte till en nyare Samsung förra året. Min man tipsade om den här appen, som kan installeras till att fylla ungefär samma funktion: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jamworks.aod.notificationlightled&hl=en_US&pli=1

Jag har inte provat den själv, men det kan vara värt ett försök kanske? Man kan välja allt från vilka appar den ska blinka för, vilken färg, hur länge den blinkar, osv.
Samma här. Hade en Samsung S9 och bytte till S21. Killen i affären försökte dagen efter, när jag gick tillbaka, idogt hjälpa mig med att få samma funktion. Han fick fram att det lyste till lite när det kom ett meddelande, men det är jag inte hjälpt av då jag har fodral som döljer den detaljen. Det jag uppskattade var på natten när jag vaknat, att kunna kasta en blick på mobilen och se blå liten blinkande lampa - inga inkomna mess/mail eller grön blinkande lampa - inkomna mess.
Har nästan vant av mig nu, 6 månader senare.
Den där blinkningen har jag lyckats få bort, den var värdelös.
 

Liknande trådar

IT & mobiler De senaste 7-8 åren har jag haft en Kindle Paperwhite som har fungerat jättebra och utan problem överlevt de många hundra böckerna jag...
Svar
14
· Visningar
918
Senast: Trasten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 754
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 538
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 247
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp