Hero
Trådstartare
30min tycker inte jag är långt alls.
Jag antar att jag har blivit bortskämd med att ha nära till jobbet som tycker det låter mkt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
30min tycker inte jag är långt alls.
Jag antar att jag har blivit bortskämd med att ha nära till jobbet som tycker det låter mkt![]()
Är inte 10mil till närmaste granne standard på lapplandsfjället? Du låter snarare som om du bor i fjollträsk och absolut måste ha boende högst 300m från stans hippaste lattecafé![]()
Jag brukade pendla 50 min enkel väg till jobbet. Inga större problem med tiden men bensinräkningen var desto tråkigare... nu har jag ca 25 minuter till jobbet då jag promenerar hellre än att ta bilen så kort bit (och jublar över bensinräkningen!).
Jag valde drömboendet och flyttade in i mitt radhus igår. Bytte att ha 35minuters promenad till 30minuter i bil. Hade satt en gräns på 60minuters enkel väg när jag letade boende.
40 min extra bilkörning per dag motsvarar per år kanske 30 000 kr (eller mer) i arbetstid och bilkostnader - jag hade prioriterat nära till arbetet.