B-kortslastbil max lastvikt?

Ja det kan man ju göra. Man kan ju ha en hänvisning till att det KAN diffa beroende på utrustning isåfall, men någon slags mall på vikt borde ju finnas.

Släpen är ju grundutrustade, det är ju det grundpriset utgår ifrån. Sen kan man ju ha ett system där man väljer till olika saker och då räknas tjänstevikten automatiskt om utifrån det.


Poängen var att det skulle avskräcka kunderna om det såg att de i praktiken inte hade några släp att välja på med sitt körkort/bil. Enklare att sälja in nåt om folk inte har koll och sen kanske dom känner att dom ändå tänkt byta bil om nåt år och då gör man det nu istället, vad vet jag.
 

Liknande trådar

Utrustning Funderar på att försöka ruinera mig totalt och införskaffa en b-kortslastbil till pålle och mig, av flera anledningar. Kruxet är ju dels...
Svar
1
· Visningar
783
Senast: MayGrace
·
Samhälle Min dotter tar förhoppningsvis snart körkort, som då blir ett vanligt B-kort. Eftersom vi har hästar som vi tävlar med så finns det även...
Svar
7
· Visningar
1 872
Senast: trassel
·
Hästmänniskan Så här, jag ska i slutet av nästa månad hämta hem ett föl :love:! Fölet finns drygt 60mil bort och jag har letat lite mellan dom olika...
Svar
7
· Visningar
1 460
Senast: moster
·
Utrustning Nu är jag nyfiken och förstår inte hur jag ska googla för att hitta svaret, så jag frågar här. Vad kan det finnas för anledning till att...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 256

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp