Jag har sett några avsnitt av bachelor och tycker att den svenska versionen jämfört med amerikanska är mindre romantisk.
Exempelvis är dejterna mer romantiska och extraordinära i den amerikanska versionen så att personerna mer får romantiska känslor, medans i den svenska har de picknick typ.O_o
Men det handlar väl om vilken budget programmen har att spendera.

Sedan tycker jag att Klara verkar vara lite störd i huvudet. Alla grova könsord hon spyr ut när det inte går som hon vill.
Veronika som åkte ur igår tyckte jag var väldigt mycket fjortis, mycket "vi ba och typ ba!".
Sedan har vi Alex som exempelvis klara säger "spela på sin sexighet hela tiden",vilket jag inte ser alls.. Tror mer det ligger avundsjuka bakom att Per gillar Alex mer än de andra.
Sedan Maria haddadi, när Per hade kollat hennes instagram och var orolig att hon bara är ytlig. Ja jag tycker hon verkar otroligt ytlig och tror hon bara är med i såpan för att få kändis-skap.

Sådär... Nu tycker jag att jag har bidragit lite till denna tråd om tyckandet av bachelor...:angel:
 
Jag blir faktiskt äcklad av hur han hanterar tjejerna. Han fingrar och smeker på var enda en. Säger en massa smickrande saker till alla och jobbar stenhårt på att smöra omkull dom. ALLA!
Som dubbeldejten idag. HUR kunde han säga allt det där till Amanda för att skicka hem henne en kvart senare? Då kan man väl bara ha en låg profil istället och låta henne falla mjukt?
 
Jag får svårare och svårare att se honom. :crazy:
Tror en hel del tjejer kommer känna sig tacksamma över att de blev bortvalda när de ser programmet. Och jag undrar hur den valda tjejen kommer känna när hon ser hur insmickrande och klåfingrig han varit på allihop.
 
Jag insåg inte att det fanns en tråd om detta program. Jag låg sjuk när det hade premiär och sen har jag varit tvungen att följa eländet. Hade aldrig velat ha en sådan mupp som Per. Raka rör är inte hans grej! Nä det är smör åter smör så det räcker för en hel årskonsumtion för en skola.
 
Ja då hade vi rätt på ett sätt men inte vem han skulle ta. Rebecka var lite anonym länge
 
Ska bli intressant att se den hysteriska samankomsten i morgon.
En del av tjejerna är verkligen avsmakligt bittra över att inte ha blivit valda.
 
Om det finns popcorntrådar så finns det absolut popcornprogram. Nu är det "återträff".
Vojne, vojne.
 
Omg han är nog kär trots allt
Fick en lite bättre bild av honom mot slutet. Men när man summerar ihop det så tycker jag fortfarande att det kladdades för mycket och gav lite för stora förhoppningar till flera av tjejerna.
Rebecca var en favorit. Kändes väldigt äkta och glad. Fram tills idag hade jag önskat att han valde Alex för jag tyckte Rebecca var för bra för honom. Men nu har jag ändrat mig. Hoppas det funkar.

Men Klara....en så pinsamt bitter människa. Jag skäms å hennes vägnar :o
 

Liknande trådar

Relationer Liksom ensam mamma söker, Bachelor och annan multi-dating. Varför köra denna kränkande urvalsmetod. Typ jag dejtar er alla samtidigt och...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
11 383
Senast: MJLee
·
Tjatter När kan jag tidigast ta fram granen jag har på balkongen?? Vill ju nu! Men då får väl grannarna tokspel. Jag har en plastgran med...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 593
Senast: Sonic76
·
Juridik & Ekonomi Tips och råd, vad att tänka på? För ca 1,5 år sedan kom det fram att min systers sambo var/är spelmissbrukare. Det kom fram under stor...
Svar
11
· Visningar
1 736
Senast: Ava22
·
Hemmet Nu när vi flyttat upp och sover på övervåningen är det dags att ta tag i husets sista toalett, som under hela tiden gått under...
2
Svar
28
· Visningar
2 136
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp