back on track (kinabandage)..

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Tess82
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 020
T

Tess82

vad tycker alla om det?skulle vara intressant att höra vad andra tycker,så jag inte köper något som inte fungerar. /Tess :bump:

Det finns ganska många trådar om detta på "Hästutrustning" gå in där och läs om du vill veta vad folk tycker.

Själv tycker jag att mina back on track paddar har varit värda varenda krona, kanonbra! :D

Jag är jättenöjd med mina bandage. Redan efter ett par dagar var pållen torr och fin om benen. Men jag brukade inte linda innan så man vet ju inte om han hade blivit lika bra med vanliga värmande bandage på natten :confused:

Kan ju fortsätta fråga här då; min häst har haft gallor på ena bakbenet i all evighet, skulle det kunna funka på honom? Sen vart köper man dessa paddar? Såg dom på globen, och de verkade bra.

Svårt att säga. På vissa fungerar det bra.Värt att pröva.
Gå in på enternett och sök på back on track.Jag har svarat på ett inlägg tidigare och gett adresser samt telefon nr.Sök där.
MVH strumpan :bow:

Liknande trådar

Utrustning Nån som vet om back on track pardus L är 58-60 eller 59-60? Står olika beroende på var man läser.
Svar
0
· Visningar
137
Senast: aglaonema
·
Hundhälsa Jag har tältat en del med vovvarna denna sommar och det har varit riktigt mysigt. Men jag har lite svårt att bedöma om nätterna är för... 2
Svar
20
· Visningar
1 099
Senast: __sofia__
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 117
Dressyr Vad är era bästa tips för att peppa ridskoleryttare (eller tävlingsovana privatekipge) att våga anmäla sig till klubbtävlingar i dressyr... 2
Svar
27
· Visningar
2 068
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Hjälp

Hund, Katt, Andra Djur