Bukefalos 28 år!

back on track (kinabandage)..

T

Tess82

vad tycker alla om det?skulle vara intressant att höra vad andra tycker,så jag inte köper något som inte fungerar. /Tess :bump:
 
Det finns ganska många trådar om detta på "Hästutrustning" gå in där och läs om du vill veta vad folk tycker.

Själv tycker jag att mina back on track paddar har varit värda varenda krona, kanonbra! :D
 
Jag är jättenöjd med mina bandage. Redan efter ett par dagar var pållen torr och fin om benen. Men jag brukade inte linda innan så man vet ju inte om han hade blivit lika bra med vanliga värmande bandage på natten :confused:
 
Kan ju fortsätta fråga här då; min häst har haft gallor på ena bakbenet i all evighet, skulle det kunna funka på honom? Sen vart köper man dessa paddar? Såg dom på globen, och de verkade bra.
 
Svårt att säga. På vissa fungerar det bra.Värt att pröva.
Gå in på enternett och sök på back on track.Jag har svarat på ett inlägg tidigare och gett adresser samt telefon nr.Sök där.
MVH strumpan :bow:
 

Liknande trådar

Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
915
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag har för mig att det är flera här som har ulltäcken till sina hundar och vill höra mig för hur ni tycker dom är. Jag funderar på att...
Svar
10
· Visningar
1 523
Senast: Pilot
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: Roheryn
·
Utrustning Samtliga dessa märken har liknande funktioner vad jag kan läsa mig till. Har tidigare använt, och använder fortfarande, Back on Track...
Svar
16
· Visningar
1 424
Senast: CFrisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp