Bukefalos 28 år!

Back On Track klassas som doping!

Sv: Back On Track klassas som doping!

Men det vore ju helt galet om en ansvarsfull ägare försökte dölja det med "medicinska preparat" :crazy:

Men så vet vi ju också att det finns priskåta dårar som glömmer bort att vara ansvarsfulla ägare när det kommer till tävling...
 
Sv: Back On Track klassas som doping!

*KL*

Töntigt... hur ska det kunna efterlevas liksom....
 
Sv: Back On Track klassas som doping!

Efter vad jag förstått så har ju de som tagit beslutet inte inte någon kännedom om hur täcket fungerar. Hur kan man då bara "döma ut" det utan att blinka och ta reda på fakta?
Eller har jag missuppfattat något?
 
Sv: Back On Track klassas som doping!

De som tagit beslutet har helt enkelt gått efter djurskyddslagen. Ett djur får inte inför tävling behandlas med något som kan eller påstås kunna lindra smärta eller inflammation.
PL
 
Sv: Back On Track klassas som doping!

tycker de är jätte löjligt...

Vi anväder deta i träning och jaa vad ksa man säga..drghunds folket är inte gla,aa
 

Liknande trådar

Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
928
Senast: MiniLi
·
Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
1 014
Senast: Praefatio
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 909
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 493

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hjälp! Mina hästar äter ombunkar!
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp