Back on track storlekar.

RebeccaSymfoni

Trådstartare
Hej!
Jag har funderingar på att köpa mig ett back on track fleece Supreme och jag undrar är dem mindre i storlekarna?
För jag tycks läsa på annonser att vissa säljs pga att dem känns mindre. Ex såg en annons om ett 155cm BoT täcke som skulle passa en häst med storlek 145cm..
Min häst har 135cm om man mäter henne i täckestorlek men hon är bredare om bogarna så mindre 145cm ligger bättre på henne då dem inte stramar och ligger bra och hänger inte utanför rumpan.

Är det någon som har erfarenhet om dessa täcken?

Sv: Back on track storlekar.

Jeg vet ikke hvordan størrelsen på fleecedekkenet er, men vil tro at størrelsene er ganske like på alle BoT-deknene. Har selv et BoT Nätttäcke. Hesten min har størrelse 155cm, og jeg synes det er ganske normalt i størrelsen. Kunne kanskjt til og med hatt 145cm.. Jeg ville iallfall ikke kjøpt noen større størrelse enn det du normalt bruker.

Liknande trådar

Utrustning Man blir ju gärna lite shoppningbenägen när man har en häst med problem som man tror sig kunna förbättra på så sätt, men jag vet att det...
Svar
12
· Visningar
2 288
Senast: Linda_A
·
Utrustning Jag funderar på att köpa ett fleecetäcke från Back on Track. Såg att de har en Silver Line som var lite billigare (ja, jag tycker...
Svar
0
· Visningar
762
Senast: Pancakes
·
Utrustning Mitt sto är nätt över bogar och har rätt tunn hals. Hon är känslig i ryggen och behöver täcke(n), men får också lätt fula bogskav om...
Svar
3
· Visningar
1 044
Senast: Buck
·
Hundhälsa Min hund har haft problem med diskbråck. Bråcket är ca 10-15 cm från svansroten. Senast på rehaben så diskuterade vi Back on Track... 2
Svar
39
· Visningar
4 061
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka