Back on track

C

colorado

Är det någon som provat de kinesiska bandaget back on track?

Var de bra? Var kan man köpa dem? :confused:
 
Finns ju hur många back on track trådar som helst under detta år. Använd sök-funktionen så får du massor av svar :idea:
 
jag har ett par men jag har inte provat dem än :o
vet faktiskt inte vart mor min köpte dem,vet bara att hon beställde nånstans :confused:
mvh/Arabizar
 
Jag har!! :)
Tycker att dom funkar jätte bra!!
Min pålla har aldrig vart så fin i benen som hon är nu när hon har dom!
Jag köpte mina på mälar kleniken! Vet att dom finns på vissa hästaffärer oxå!
 
Jag har dom. Funkar jättebra, har dom på min häst som har känsliga kotor, och om han är något varm i benen på kvällen (han har dem över natten), så är han sval och fin i benen efter några timmar med dom...
:D
beställde dom från www.distansritt.nu
 
Min häst har gallor!
När hon har BackOn Track över natten är hon helt klar å fin i benen dagen efter! :)
 
Är själv reumatiker o har BoT vantar o knäskydd på mig under natten o då är värken borta. Ska prova på pållan oxå för hon har lite gallor. Köpte mina på scandinavium
 
Jag behöver såna.
Fast de är ju så dyra..! :crazy:
Ska man vänta och kolla på Globen eller?
 

Liknande trådar

Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
852
Senast: MiniLi
·
Utrustning Liten spinoff på tråden om att rida ut. En av mina mardrömmar när jag rider ut är att jag ska trilla av och hästen ska sticka så att...
Svar
5
· Visningar
698
Hästvård Har sett konstiga fläckar på hals och bakom öron på ett par av våra hästar. Som en äggsamling??:confused: 😶men det är som hårda smulor...
Svar
13
· Visningar
1 094
Senast: Livi
·
Övr. Hund Jag har för mig att det är flera här som har ulltäcken till sina hundar och vill höra mig för hur ni tycker dom är. Jag funderar på att...
Svar
10
· Visningar
1 465
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp