Back up på ett usb-minne?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Saagaa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 104
S

Saagaa

Mitt usb-minne går inte att sätta in i datan, det fälls "ihop" när man ska trycka in det... Någon som vet om man kan fixa det och isåfall hur? Kan man annars göra ngn sorts back-up på usb-minnet?

JÄTTETACKSAM för svar! :)

Sv: Back up på ett usb-minne?

HUr ser minnet ur? Det finns ju så många olika slags minnen:)
Svårt att göra backupp om det är trasigt..

Hm, [fri tolkning] ett sådant där som har en liten "knapp" för att fälla ut usb-kontakten, och felet är att den inte hålls ute utan åker in när du försöker plugga i minnet? Som detta? (Funktionsmässigt, inte exakt modell/design...)

Om det bara är mekaniskt fel är det enkelt. Ta en tång och tryck i genom att hålla i själva kontakten istället för plasthöljet.

Det är ett sånt usb-minne. Jag har hittat en sladd som gör att det funkar. Tack för svaren! :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
24 650
Senast: Mia_R
·
Hundträning Hej. Jag har en mittelspitz hane på 2år. Har ett problem att han är så misstänksam emot mig och nu har han börjat totalvägra att klippa...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: Josefineeee
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 817
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 509
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Ung kille
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur