Bukefalos 28 år!

Badbilder!

gul_zebra

Trådstartare
Idag har Cachen fått bada med syrran :D

DSC03292.jpg


DSC03294.jpg


DSC03297.jpg


Patchwork? :D
DSC03299.jpg


DSC03300.jpg


DSC03319.jpg


Jag upphör aldrig att förvånas över hur stora råttornas öron egentligen är... :D
DSC03288.jpg


Visst är hon väl för söt min lilla hängbulle :love: Hon har även varit med mig ute och cyklat för att sälja akvariepump men det knäppte jag däremot inte kort på... Första cykelturen, hon var hur lugn som helst. Så jävla go är hon! :love:
 
Sv: Badbilder!

Så söt!
Visste att råttor kunde simma, men jag trodde inte de gillade det (i alla fall inte de få jag träffat, men så var de inte speciellt hanterade heller).
 
Sv: Badbilder!

Klart man kan, det är bara att slänga i de :angel: :D

hemlig: Nä, de flesta gillar det inte. cacharel var inte så glad på mig kan jag ju säga...
Sivert är den enda här hemma som gillar att bada vad jag vet - så länge han slipper badkaret. :D
 

Liknande trådar

Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
15 644
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag är verkligen inne i ett flow nu när det gäller ridningen. Det är SÅ roligt, och som @Araminta skrev något som jag måste försöka ta...
Svar
0
· Visningar
420
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Samma häst, samma övning – men ändå så annorlunda! Hade köpt på mig en markarbeteslektion till, och blev förvånad och glad när jag såg...
Svar
0
· Visningar
276
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 474
Senast: MattiZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp