Finns det arbetsgivare som kräver/vill det?![]()
Vi fick frågan när jag var på SJ om det var folk som kunde dela rum på konferens.
Jag delar gärna med någon kompis på jobbet. Man eller kvinna spelar ingen roll så länge det är någon jag klickar med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herregud. Jag hade hellre avstått.
Vi är ändå 60 pers som får enkelrum alla när vi är på konferens/planeringsdagar.
Tja, jag hade inga problem med det ens när jag fick dela med (kvinnlig) kollega. Visst är det skönare med eget rum men samtidigt, jag vet inte hur de skulle löst det annars.
Ja, DOM kollegorna badar jag också näck medHänder rätt ofta på sommaren, dock så är det bara jag som har badkläder eftersom min kollega anser sig se konstig ut i det. Han badar alltså näck
Bild på kollegan vid ett av tillfällena
Visa bifogad fil 24097
Man kanske inte måste ha en julfest som kräver övernattning?
Jag kom på att jag faktiskt har delat rum med en kollega en natt på mitt förra jobb. Vi var vänner även privat och har bland annat badat näck på kallbadhuset ihop och det kändes helt okej att dela rum.
Jupp! Inte min dock, som väl ärFinns det arbetsgivare som kräver/vill det?![]()
Ja, DOM kollegorna badar jag också näck med![]()
Nä, alltså för mig är det inte kopplat till nakenhet. Däremot intimitet, vilket jag inte vill ha med kollegor. Därför vill jag heller inte gå i badkläder tillsammans med kollegor - eftersom det känns intimt för mig.Skulle inte heller vilja dela rum. Men det har inget med nakenhet att göra, jag vill vara för mig själv och få lite ro. Särskilt på planeringsdagar/konferens när man är bland folk hela tiden.
Vad tycker ni om "badklädsaktiviteter" med jobbet? Deltar ni? Känner ni er bekväma? Är det skillnad på om det är kollegor av samma kön eller inte?
Mina kollegor som jag arbetar med just nu hela dagarna följer till och med in på toa! Och han brukar sitta och glo när jag duschar
![]()
Ah okej. Av oklar anledning känns inte badkläder det minsta intimt för mig. Underkläder känns annorlunda. Ologisk uppdelning från min sida kanskeNä, alltså för mig är det inte kopplat till nakenhet. Däremot intimitet, vilket jag inte vill ha med kollegor. Därför vill jag heller inte gå i badkläder tillsammans med kollegor - eftersom det känns intimt för mig.
Men praktisk!Ah okej. Av oklar anledning känns inte badkläder det minsta intimt för mig. Underkläder känns annorlunda. Ologisk uppdelning från min sida kanske![]()