Bukefalos 28 år!

Badminton!

Hon tog långa vägen på kombinationen med de stora spetsarna, men missade inflaggningen och Reality satte sig liksom uppe på breda delen av spetsen och sedan åkte Sara av när de kravlade sig ner.
 
Ja, han gick korta vägen men hamnade utanför flaggan på mittenhindret (också stor spets), men hade mer fart än Sara så gled liksom vidare uppepå lådan.

Nu fick man inte se så mycket av Johan men bra gjort att gå runt felfritt på hinder med den unga hästen!
 
Jag vet inte vad som är normalt i sammanhangen? Men det kändes ju som att det var väääldigt mycket problem!
 
Jag vet inte vad som är normalt i sammanhangen? Men det kändes ju som att det var väääldigt mycket problem!

Ja inte är det normalt att bara 1/3 kommer runt. Det skulle varit 1/3 del som blivit uteslutna isåfall, det hade jag kunnat köpa. Vilken ritt och superbedrift av Johan, han måste vara gladast på hela Badminton :D
 
Vet inte om FEI-tv kanske visar hoppningen? Kommer inte in på bedmintons hemsida nu...

Tittar ikapp på början som jag missade, vilken härlig häst Alexander verkar vara :love:, tror det är första gången jag ser den!
 
Vet inte om FEI-tv kanske visar hoppningen? Kommer inte in på bedmintons hemsida nu...

Tittar ikapp på början som jag missade, vilken härlig häst Alexander verkar vara :love:, tror det är första gången jag ser den!

Du kan ha sett den med Tobbe Grönberg, han red den från början. Dock mest i hoppning.
 
Tittar ikapp på början som jag missade, vilken härlig häst Alexander verkar vara :love:, tror det är första gången jag ser den!

Alexander har dessutom historiska och numera sällsynta anor! Stammen New Balance (Holsteiner - xx - KWPN) sedan gammelsvenskt med övervägande trakehnerinslag, ue. Herkules - Toreador - Tokajer. Stofamiljen är F.3 Calnalla. Illuster OS Guld 56, var ju efter Tokajer, kul att se Tokajer dyka upp igen (fast långt bak) på högsta nivå som Badminton.

Johnny Cash har ju också intressanta linjer, reggad som halvanglo och ur säkra stofamilj (36) också här med mycket trakehnerinslag . Business x skall tydligen verka i Frankrike i år, lite synd att det inte är lättare att få in specialblod i SWB. I år finns ju i alla fall Fango in Blue x , om man är intresserad av anglo.
 

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
25 26 27
Svar
522
· Visningar
13 903
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 520
Senast: Hedinn
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
468
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 949
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp