Bukefalos 28 år!

Bäddar ni sängen?

VI har ett överkast, men jag kan räkna på ena handens fingrar hur många gånger det har legat på sängen. :D

Bäddat på så vis att täcket ligger platt på plats - ja. Mest för att hunden går och lägger sig igen efter frukost och det känns bättre om hon ligger PÅ täcket av någon outgrundlig anledning. Helt ologiskt eftersom hon spenderar hälften av sina nätter under täcket ändå... Men ja, det är så långt vi kommer i bäddningsfrågan. :)
 
Avskyr att bädda sängen direkt, tycker det känns så ofräscht 😅 viker upp täcket så gott det går. Bäddar sedan sällan innan jag ska sova men vänder och skakartill kuddarna då. Får jag besök bäddar jag men bara med täcket. Lika så om jag känner för att ligga på sängen och titta på något på paddan. Tycker inte alls om att lägga mig på sängen i vanliga kläder utan att den är bäddad men kan krypa ner med mina hemmakläder om jag fryser 🥶
 
Jag började bädda sängen i slutet på förra året. Jag har en liten lägenhet och jobbar hemifrån nu under pandemin. Det är mer trivsamt när det är bäddat och jag är värd att ha det trevligt omkring mig :)
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag och min sambo har blivit med två söta och underbara små jamare. Vi vill båda ha dem men vi är inte riktigt överens om hur...
Svar
5
· Visningar
3 280
Hemmet Äntligen har vi fått tummen ur och börjat göra huset till vårt. Det var nästan ny rustat när vi flyttade in, men oj vad 3 år med...
Svar
1
· Visningar
984
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp