Bukefalos 28 år!

Bästa BUS

Londons

Trådstartare
Behöver tips på bra brun utan sol produkter som INTE LUKTAR.

Använder nu cacoa Brown som jag är ganska nöjd med. Tanrevel one till ansikte som är sådär. Ida Wargs är sådär, blir inte så jämn som cacao.

Tycker det är lite drygt är behöva duscha av , men kan tänka mig det om det för övrigt är en bra produkt!
 
Jag har testat den här Dove Derma spa moussen och märker kanske 1% skillnad, om jag tittar extremt noga. Så har tyvärr inget tips, mer än att denna tyvärr inte funkar. Luktar dock helt ok och känns mjukgörande så kommer ändå använda upp den pga det. Har använt den på benen efter dusch några dagar i rad nu.
1683960143844.jpeg


Jag är ganska ny på det här med bus men tänker att det är kul att kanske få lite färg på benen så hoppas på kanske något tips här 😊
Vanligt solbrun blir jag inte, använder alltid minst spf 30 överallt, annars blir jag bara bränd/röd.
 
Jag gillar Ida Wargs Extra Dark mousse. Den luktar tropiskt och inte alls BUS. Jättelätt att få jämn med hjälp av vante.
Tycker att de vita flaskorna från Ida Warg luktar för mycket. Köper alltid extra dark då den ger men snyggare färg. Brun utan att vara orange eller röd.
Haft cocoa brown innan som var okej men inte som Ida Wargs mörkaste.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
11
· Visningar
1 942
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 773
Senast: anna_panna
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
509
Senast: Takire
·
Träning Min häst är egentligen allt jag drömt om - brukar säga (eller iaf tänka) att han är precis den hästen jag fantiserade om när jag var 10...
2
Svar
20
· Visningar
2 949
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp