Bästa flugtäcket!

kacy.90

Trådstartare
Okej nu är jag trött på dåliga flugtäcken och skav 😭 vilket är det allra bästa flugtäcket?

Jag har en holländsk import som är jätteirriterad på insekterna och blir helt knottrig om han är utan. Stor kille på 176 med hög manke som gör att passformen på flugtäcken inte är helt lätt. Testat amigo bug Buster, trinitytäcket ifrån hööks, nischs variant... amigot var klart bäst hittills men öppnar sig i kardborren fram och glider bak och skaver lite bogen ☹️

Har nån nått bra tips? Bucas har jag tidigare tyckt varit superkonstiga i passformen. Lite sugen på att prova den nya rambo protector men tvekar pga prise
 
Amigo Mio och Rambo Protector satt absolut bäst på min stora, 176 i mkh och lite högre manke. Rambo höll i flera säsonger. Mio höll bara en.
 
Okej, verkar bli att prova Rambo nudå. Mio har ju bra pris men utan matplatta så går nog bort tyvärr 😋 Ni dom har Rambo, är det den gamla versionen eller 2020? Är det värt med den nya eller kan man lika gärna köpa den äldre versionen lite billigare?
 
Okej, verkar bli att prova Rambo nudå. Mio har ju bra pris men utan matplatta så går nog bort tyvärr 😋 Ni dom har Rambo, är det den gamla versionen eller 2020? Är det värt med den nya eller kan man lika gärna köpa den äldre versionen lite billigare?
Har den äldre. Inte sett vad som är nytt för 2020?
 
Tror egentligen det enda förutom färgen är halsen som är annorlunda. Ska täcka glappet som blir mellan hals och bogen.
 

Bifogade filer

  • BC2751CB-3F65-41E5-A43A-B203E669147F.png
    BC2751CB-3F65-41E5-A43A-B203E669147F.png
    348,6 KB · Visningar: 36

Liknande trådar

Utrustning Nya damen har en ganska bastant bog och bred, lite lågt ansatt hals. Hon har ett Amigo bravo regntäcke i 145 som sitter bra, hennes...
Svar
18
· Visningar
2 462
Utrustning Är på jakt efter ett flugtäcke till min swb-valack och har starka funderingar på bucas flugtäcke (inte zebra- varianten) Jag tvekar...
Svar
0
· Visningar
791
Senast: ifuh
·
Utrustning Tycker alltid det är så svårt att välja storlek på Horsewares täcken, så tänkte att vi kanske kunde lägga ut erfarenheter angående...
Svar
5
· Visningar
9 262
Senast: Niki
·
Hästvård Var ute till mina hästar nu på kvällen och märker att min ena fått ett stort brännsår på "kinden", större än en 5krona :cry: Han är...
Svar
9
· Visningar
2 799
Senast: Qosack
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp