Bukefalos 28 år!

Bästa robotgräsklippare?

Diabetikern

Trådstartare
Ska börja kika efter robotgräsklippare. Detta år får jag stå och slita med vanlig gräsklippare men nästa år så ska jag införskaffa en.
Gräsmattan är väldigt ojämn och backig med berg lite här och där.

Vad har ni? Vilka ska jag undvika? Något annat man bör tänka på?
 
  • Gilla
Reactions: tgd
Husqvarna robotklippare är väldigt bra! Finns i olika modeller och för olika krav.

Den här hemma klipper utöver gräsmattan också det som tidigare var (grusad) ridplan och ett område som tidigare var insått med timotej och där hö tagits. Den har troget gått dygnet runt under nio säsonger och ska snart ut för sin tionde säsong. Och det är fantastiskt trevlig att alltid ha välklippt representabel gräsmatta hemma.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag vill införskaffa någon slags kortbyxa/cykelbyxa att ha under kjol och klänning nu under sommaren. Vilka är bäst? Jag vill nog inte...
Svar
19
· Visningar
576
Kropp & Själ Jag ska ta dos 3 i morgon, sen är det väl 5 år till nästa. :up: Tänkte att jag vill ta sprutan innan våren då alla andra kommer på att...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
3 438
Senast: AI62
·
IT & mobiler Har en gammal MacBook som är typ 13 år. Den funkar ok men börjar bli ganska trött och hänger sig ofta. Har kollat runt på nya datorer...
Svar
2
· Visningar
183
Hemmet Ska ju flytta till nytt hus och vill hängna in det. Behöver vara nät. Problemet är att det är ett ganska stort område jag vill hägna...
Svar
10
· Visningar
1 139
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp